Stanowisko ds. obsługi mieszkańców – pełny etat
wykształcenie
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wymagania formalne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku;
- wykształcenie: wyższe;
- staż pracy i doświadczenie zawodowe: 1 rok stażu na podobnym stanowisku;
- umiejętności praktyczne: umiejętność interpretowania oraz stosowania przepisów i procedur kancelaryjnych, biegła obsługa Internetu, w tym poczty elektronicznej, biegła obsługa komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office, w tym z zakresu elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz ePUAP;
- umiejętności psychospołeczne: odpowiedzialność, odporność na stres, skuteczna komunikacja i komunikatywność, wysoka kultura osobista.
- zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem: ustawa o samorządzie gminnym; ustawa o pracownikach samorządowych; ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; ustawę-Prawo zamówień publicznych, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ogólna wiedza na temat administracji samorządowej, organizacji wewnętrznej urzędu, procedur kancelaryjnych i obsługi interesantów oraz regulaminu zamówień do 30 tys. euro;
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) wykształcenie: nie jest wymagane;
2) staż pracy i doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane;
3) umiejętności praktyczne: nie są wymagane;
4) umiejętności psychospołeczne: nie są wymagane;
5) inne wymagania ( podać jakie)
Na podstawie art. 94 pkt. 1 Kodeksu pracy oraz na podstawie obowiązującego Regulaminu organizacyjnego ustalam następujący zakres czynności i obowiązków:
- Pracownik obowiązany jest znać i stosować w toku pracy powszechnie obowiązujące przepisy prawa regulujące funkcjonowanie gminy w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków pracowniczych, a także przepisy prawa regulujące zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.
- Pracownik obowiązany jest do znajomości i przestrzegania obowiązujących wewnętrznych przepisów tj. w szczególności: statutu, regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, polityki ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, procedur kancelaryjnych i administracyjnych.
- Do obowiązków pracownika należy w szczególności:
- znajomość i stosowanie przepisów prawa regulujących wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku pracy,
- odbieranie telefonów i łączenie rozmów,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa interesantów w Biurze Obsługi Mieszkańców oraz udzielanie interesantom stosownych informacji oraz kierowanie ich do właściwych pracowników,
- aktualizacja tablic informacyjnych i oznaczeń pomieszczeń biurowych,
- dbałość o czystość i estetykę pomieszczeń Biura Obsługi Mieszkańców,
- wykonywanie poszczególnych czynności kancelaryjnych dokumentowanie tych czynności w systemie tradycyjnym i/lub elektronicznym – wg obowiązujących przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie zakresu działania archiwów zakładowych oraz przestrzeganie obowiązujących normatywów kancelaryjnych w codziennej pracy;
- przekazywanie do punktu pocztowego przesyłek do wysłania; obsługa interesantów oraz udzielanie interesantom stosownych informacji oraz kierowanie ich do właściwych pracowników
- zachowanie i zapewnienie realizacji obowiązujących procedur i czynności kancelaryjnych dotyczących przesyłek otrzymanych drogą elektroniczną;
- pomoc w zapewnieniu technicznej obsługi pomieszczeń na narady, zebrania i spotkania kierownika jednostki (przekazywanie informacji wewnątrz, przygotowanie krzeseł, stolików, a w razie potrzeby poczęstunku, itp.),
- zastępowanie innych pracowników Referatu Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich na zasadach określonych z przełożonym,
- wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez przełożonych, jeżeli ich wykonanie podyktowane jest ważnymi względami organizacyjnymi,
- informowanie przełożonego o ważnych sprawach lub problemach związanych z realizacją obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy.
- Pracownik ponosi odpowiedzialność za terminowe, poprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie obowiązków wynikających z niniejszego zakresu czynności, za naruszenie przepisów i zasad zawartych w ust. 1-3.
- Pracownik działa w granicach upoważnienia i pełnomocnictwa.
Wymagania dotyczące składanych dokumentów:
- zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z naborem na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych- opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z datą złożenia;
- list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem;
- kwestionariusz osobowy kandydata ( oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie w wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna) - opatrzony własnoręcznym podpisem wraz datą jego wypełnienia;
- oświadczenie kandydata o: pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- dostępne do pobrania na stronie internetowej urzędu;
- dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie: kserokopia dyplomu, kserokopia świadectwa, albo kserokopie innych dokumentów wystawionych wg odrębnych przepisów;
- dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje – kserokopie: zaświadczeń, albo certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, albo innych formach kształcenia dorosłych, kserokopie uprawnień, itp.;
- dokument poświadczające niepełnosprawność- kserokopia orzeczenia
o niepełnosprawności ( jeśli dotyczy);
- dokumenty poświadczające staż pracy- kserokopie świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia albo zaświadczenia od obecnego pracodawcy w przypadku nie zakończonego stosunku pracy.
Wzór dokumentu, o którym mowa w pkt: 1,3 i 4 jest do pobrania
w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna
pod adresem ( https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl)
- podstawowy system czasu pracy;
- praca wewnątrz budynku z możliwością wykonywania pracy w terenie, praca z monitorami ekranowymi;
- praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów, odbieraniem telefonów, możliwością wyjazdów (kontrole, wizyty, wizytacje, itp.);
- praca wiążąca się z zaangażowaniem czasowym i zadaniowym oraz odpowiedzialnością;
- praca indywidualna i zespołowa pod kierownictwem.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w godzinach urzędowania w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Jabłonna albo drogą pocztową na niżej wskazany adres.
Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych,
to zamknięta koperta
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi mieszkańców
w Referacie Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich
Urząd Gminy Jabłonna
Jabłonna - Majątek 22
23-114 Jabłonna - Majątek”
Termin składania dokumentów określa się na dzień
17 grudnia 2020 r.
do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
Nie przyjmuje się dokumentów nadesłanych drogą elektroniczną.
O dalszych etapach naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (www.ugjablonna.bip.lubelskie.pl).
Dokumenty aplikacyjne niewybranych kandydatów po zakończonej procedurze naboru są do odebrania w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonna w ciągu 60 dni od dnia zakończenia naboru na dane stanowisko.
W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych w ww. terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Dodano do BIP dnia 07-12-2020 14:16:35