Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłonna

Logo - Urząd Gminy Jabłonna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. obsługi mieszkańców – pełny etat

Symbol oferty
EOR.2110.4.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Jabłonna
Data ogłoszenia
2020-12-07
Termin składania dokumentów
2020-12-17
Wymagane wykształcenie

wykształcenie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  1. wymagania formalne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku;
  2. wykształcenie: wyższe;
  3. staż pracy i doświadczenie zawodowe: 1 rok stażu na podobnym stanowisku;
  4. umiejętności praktyczne: umiejętność interpretowania oraz stosowania przepisów i procedur kancelaryjnych, biegła obsługa Internetu, w tym poczty elektronicznej, biegła obsługa komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office, w tym z zakresu elektronicznego zarządzania dokumentacją  oraz ePUAP;
  5. umiejętności psychospołeczne: odpowiedzialność, odporność na stres, skuteczna komunikacja i komunikatywność, wysoka kultura osobista.
  6. zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem: ustawa o samorządzie gminnym; ustawa o pracownikach samorządowych;  ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; ustawę-Prawo zamówień publicznych, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,  ogólna wiedza na temat administracji samorządowej, organizacji wewnętrznej urzędu, procedur kancelaryjnych i obsługi interesantów oraz regulaminu zamówień do 30 tys. euro;

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) wykształcenie: nie jest wymagane;

2) staż pracy i doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane;

3) umiejętności praktyczne: nie są wymagane;

4) umiejętności psychospołeczne: nie są wymagane;

5)   inne wymagania ( podać jakie)

Zakres obowiązków

Na podstawie art. 94 pkt. 1 Kodeksu pracy oraz na podstawie obowiązującego Regulaminu organizacyjnego ustalam następujący zakres czynności i obowiązków:

  1. Pracownik obowiązany jest znać i stosować w toku pracy powszechnie obowiązujące przepisy prawa regulujące funkcjonowanie gminy w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków pracowniczych, a także przepisy prawa regulujące zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.
  2. Pracownik obowiązany jest do znajomości i przestrzegania obowiązujących wewnętrznych przepisów tj. w szczególności: statutu, regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, polityki ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, procedur kancelaryjnych i administracyjnych.
  3. Do obowiązków pracownika należy w szczególności:
  • znajomość i stosowanie przepisów prawa regulujących wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku pracy,
  • odbieranie telefonów i łączenie rozmów,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • obsługa interesantów w Biurze Obsługi Mieszkańców oraz udzielanie interesantom stosownych informacji oraz kierowanie ich do właściwych pracowników,
  • aktualizacja tablic informacyjnych i oznaczeń pomieszczeń biurowych,
  • dbałość o czystość i estetykę pomieszczeń Biura Obsługi Mieszkańców,
  • wykonywanie poszczególnych czynności kancelaryjnych dokumentowanie tych czynności w systemie tradycyjnym i/lub elektronicznym – wg obowiązujących przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie zakresu działania archiwów zakładowych oraz przestrzeganie obowiązujących normatywów kancelaryjnych w codziennej pracy;
  • przekazywanie do punktu pocztowego przesyłek do wysłania; obsługa interesantów oraz udzielanie interesantom stosownych informacji oraz kierowanie ich do właściwych pracowników
  • zachowanie i zapewnienie realizacji obowiązujących procedur i czynności kancelaryjnych dotyczących przesyłek otrzymanych drogą elektroniczną;
  • pomoc w zapewnieniu technicznej obsługi pomieszczeń na narady, zebrania i spotkania kierownika jednostki (przekazywanie informacji wewnątrz, przygotowanie krzeseł, stolików, a w razie potrzeby poczęstunku, itp.),
  • zastępowanie innych pracowników Referatu Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich na zasadach określonych z przełożonym,
  • wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez przełożonych, jeżeli ich wykonanie podyktowane jest ważnymi względami organizacyjnymi,
  • informowanie przełożonego o ważnych sprawach lub problemach związanych z realizacją obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy.
  1. Pracownik ponosi odpowiedzialność za terminowe, poprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie obowiązków wynikających z niniejszego zakresu czynności, za naruszenie przepisów i zasad zawartych w ust. 1-3.
  2. Pracownik działa w granicach upoważnienia i pełnomocnictwa.
Wymagane dokumenty

Wymagania dotyczące składanych dokumentów:

  • zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z naborem na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych- opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z datą złożenia;
  • list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem;
  • kwestionariusz osobowy kandydata ( oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie w wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna) - opatrzony własnoręcznym podpisem wraz datą jego wypełnienia;
  • oświadczenie kandydata o: pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- dostępne do pobrania na stronie internetowej urzędu;
  • dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie: kserokopia dyplomu, kserokopia świadectwa, albo kserokopie innych dokumentów wystawionych wg odrębnych przepisów;
  • dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje – kserokopie: zaświadczeń, albo certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, albo innych formach kształcenia dorosłych, kserokopie uprawnień, itp.;
  • dokument poświadczające niepełnosprawność- kserokopia orzeczenia

o niepełnosprawności ( jeśli dotyczy);

  • dokumenty poświadczające staż pracy- kserokopie świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia albo zaświadczenia od obecnego pracodawcy w przypadku nie zakończonego stosunku pracy.

 

Wzór dokumentu, o którym mowa w pkt: 1,3 i 4 jest do pobrania

w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna

pod adresem ( https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl)

Warunki pracy
  • podstawowy system czasu pracy;
  • praca wewnątrz budynku z możliwością wykonywania pracy w terenie, praca z monitorami ekranowymi;
  • praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów, odbieraniem telefonów, możliwością wyjazdów (kontrole, wizyty, wizytacje, itp.);
  • praca wiążąca się z zaangażowaniem czasowym i zadaniowym oraz odpowiedzialnością;
  • praca indywidualna i zespołowa pod kierownictwem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  jest niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w godzinach urzędowania w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Jabłonna  albo drogą pocztową na niżej wskazany adres.

Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych, 
to  zamknięta  koperta

 z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi mieszkańców

 w Referacie  Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich

                                               Urząd Gminy Jabłonna

                                               Jabłonna - Majątek 22

                                           23-114 Jabłonna - Majątek”

Termin  składania  dokumentów  określa  się  na dzień
17 grudnia 2020  r.

 do godziny 15:30.

Oferty, które wpłyną  do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej  terminie nie będą rozpatrywane. 
O zachowaniu  terminu  decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.

Nie przyjmuje się dokumentów nadesłanych drogą elektroniczną.

Uwagi

O dalszych etapach naboru  kandydaci zostaną  powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej

w  Urzędzie  Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (www.ugjablonna.bip.lubelskie.pl).

Dokumenty aplikacyjne niewybranych kandydatów po zakończonej procedurze naboru są do odebrania  w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonna w ciągu 60 dni od dnia zakończenia naboru na dane stanowisko.

W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych w ww. terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Hubert Bryda
Dodano do BIP dnia 07-12-2020 14:16:35