Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłonna

Logo - Urząd Gminy Jabłonna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. Funduszu Alimentacyjnego i Świadczeń Rodzinnych

Symbol oferty
02/2021
Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonnie
Data ogłoszenia
2021-01-29
Termin składania dokumentów
2021-02-10
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższsze,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  • Osoba nieposiadająca obywatelstwo polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
  • Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • Znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym akty wykonawcze, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. świadczeń rodzinnych u funduszu alimentacyjnego.

Wymagania dodatkowe:

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • Doświadczenie zawodowe przy obsłudze świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
  • Preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawnicze
  • Dyspozycyjność, umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w warunkach stresowych i pod presją czasu,
  • Poprawna komunikacja pisemna, umiejętność formułowania decyzji oraz innych pism administracyjnych,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Zakres obowiązków
  1. Udzielenie informacji dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. przyjmowanie, ewidencjowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  4. Przygotowanie decyzji administracyjnych.
  5. Przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu.
  6. Przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń.
  7. Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  8. Współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego z marszałkami województw, regionalnymi ośrodkami polityki społecznej oraz urzędami wojewódzkimi
  9. Przygotowanie materiałów statystycznych i analitycznych.
  10. Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.
  11. Doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny wraz z CV.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  3. Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji, ukończonych kursami i szkoleniach.
  4. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
  5. Oświadczenie, podpisane własnoręcznie przez kandydata, o:
  • Posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  • Wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95.46.WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Warunki pracy
  1. Praca na pełny etat.
  2. Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 z wyjątkiem wtorku od 9:00 do 17:00.
  3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 936 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagrodzenia pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej.
  4. Wynagrodzenie wypłacane do ostatniego dnia każdego miesiąca.
  5. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  6. Kontakty bezpośrednie i telefoniczne, mailowe z klientami Ośrodka.
Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jabłonnie, Jabłonna 22, 23-114 Jabłonna, z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. Funduszu Alimentacyjnego i Świadczeń Rodzinnych" w terminie do 10 lutego 2021 r. do godz. 15:30, pokój nr 4.

Uwagi
  1. Każdy dokument składający się na treść oferty, w którym wymagany jest podpis oferenta, wymaga złożenia własnoręcznego podpisu, pod rygorem odrzucenia oferty.
  2. Dokumenty niekompletne lub wadliwe wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu.
  3. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niedokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne.
  4. GOPS nie przewiduje zwracania dokumentacji poszczególnym wnioskodawcom, bez względu na wynik postępowania.
  5. Osoby, które spełniają wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jabłonnie Majątek.
  7. Bliższych informacji udziela: Halina Kosiarczyk – kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Hubert Bryda
Dodano do BIP dnia 01-02-2021 12:45:30