Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłonna

Logo - Urząd Gminy Jabłonna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko urzędnicze ds. inwestycji wodno-kanalizacyjnych

Symbol oferty
EOR.2111.4.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Jabłonna Jabłonna-Majątek 22 23-114 Jabłonna-Majątek
Data ogłoszenia
2023-03-20
Termin składania dokumentów
2023-03-31
Wymagane wykształcenie

wyższe lub wyższe techniczne o specjalności związanej z inżynierią sanitarną, budownictwem lub kierunki pokrewne 

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. wymagania formalne:

  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo kraju należącego do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskie,
  • w przypadku cudzoziemca - znajomość języka polskiego poświadczona na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim;
  • prawo jazdy kategorii B oraz posiadanie możliwości korzystania z samochodu prywatnego w celach służbowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku,

2. staż pracy i doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe związane z inwestycjami wodno-kanalizacyjnymi;

3. umiejętności praktyczne: biegła obsługa Internetu, w tym poczty elektronicznej i komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz ePUAP, umiejętność sprawnego odczytywania dokumentacji technicznej, kosztorysów;

4. umiejętności psychospołeczne: samodzielność, myślenie logiczno-matematyczne, wyobraźnia, odpowiedzialność, odporność na stres, skuteczna komunikacja i komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;

5. zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem: znajomość przepisów prawa:

  • ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków i przepisy wykonawcze do ustawy,
  • ustawa prawo wodne,
  • ustawa Prawo budowlane i przepisy wykonawcze do ustawy,
  • ustawa Prawo zamówień publicznych i przepisy wykonawcze do ustawy,
  • Kodeks cywilny,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o ochronie danych osobowych, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  • rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wiedza na temat przygotowywania i realizowania inwestycji i aktualnej Strategii Rozwoju Gminy.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem

  1. wykształcenie: nie jest wymagane
  2. staż pracy i doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane
  3. umiejętności praktyczne: zarządzanie dokumentacją techniczną,
  4. umiejętności psychospołeczne: odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
  5. inne wymagania (podać jakie):  -
Zakres obowiązków
  1. organizowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych w zakresie gospodarki wodnej i kanalizacyjnej, remontów kapitalnych bieżących oraz modernizacja obiektów i urządzeń komunalnych związanych z prowadzeniem gospodarki wodno-kanalizacyjnej;
  2. zapewnienie właściwego przygotowywania inwestycji: przygotowanie terenów pod realizację inwestycji, przygotowanie właściwych zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków i ustawy prawo wodne, ustawy prawo budowlane oraz przepisami ochrony środowiska i koordynowanie działań w powyższym zakresie;
  3. zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na inwestycje i remonty wodno-kanalizacyjne, z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków jej wykonania;
  4. kompletowanie dokumentacji i wyłonienie inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań wodno-kanalizacyjnych;
  5. nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami; nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych;
  6. nadzór nad budową, remontami i modernizacją ujęć wody i sieci wodociągowej,
  7. nadzór nad budową przydomowych oczyszczalni ścieków, nadzór nad ich dalszą eksploatacją;
  8. wsparcie przy opracowywaniu projektów w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację inwestycji wodno-kanalizacyjnych;
  9. prowadzenie, aktualizowanie, dokumentowanie i przechowywanie spraw będących w kompetencjach zajmowanego stanowiska;
  10. zachowanie należytej staranności przy czynnościach merytorycznych w zakresie sporządzania, ewidencjonowania, przechowywania, ochrony i archiwizacji wytwarzanych dokumentów, dokumentacji i akt sprawy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
  11. dostarczanie interesantom odpowiednich dokumentów, formularzy deklaracji oraz udzielanie fachowych porad w zakresie podległych zagadnień;
  12. sporządzanie sprawozdań, zestawień, analiz, planów, prognoz i informacji w zakresie podległych zadań, w tym projektów uchwał, zarządzeń i umów;
  13. realizacja zadań w zakresie zamówień publicznych w kwotach poniżej 130 000 zł netto wynikających z wykonywanych obowiązków, w tym przestrzeganie ustawy prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych regulaminów i innych aktów prawa w zakresie zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty
  1. pisemne zgłoszenie do konkursu z umotywowaniem kandydowania na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji - podpisane własnoręcznie;
  2. podpisany odręcznie kwestionariusz osobowy (mający charakter informacyjny) wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej lub prowadzonej działalności, bądź opisem obu tych form aktywności - zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o konkursie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - potwierdzone za zgodność z oryginałem;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (potwierdzone za zgodność z oryginałem);
  5. podpisane własnoręcznie oświadczenie, w którym uczestnik konkursu stwierdza, że posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych i przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  6. podpisane własnoręcznie oświadczenie (załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie), w którym uczestnik konkursu stwierdza, że:
  • nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
  • posiada prawo jazdy kat. B,
  1. podpisana własnoręcznie klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z postępowaniem konkursowym, dla potrzeb jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie;
  2. dokument poświadczający posiadanie stopnia niepełnosprawności - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności (jeśli dotyczy).
Warunki pracy
  1. umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na kolejny okres,
  2. praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
  3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  4. praca jednozmianowa,
  5. charakter pracy: częste kontakty międzyludzkie, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  6. praca wiążąca się z odpowiedzialnością, zaangażowaniem czasowym i zadaniowym, praca pod presją czasu, praca związana z bezpośrednią obsługą kontrahentów i interesantów praca wiążąca się z możliwością wyjazdów (kontrole, wizyty, wizytacje, itp.),
  7. zakres obowiązków obejmuje również wykonywanie czynności poza siedzibą Urzędu Gminy Jabłonna - na terenie Gminy, w sytuacjach wymagających dokonania ustaleń lub załatwienia sprawy w określonym miejscu w Gminie,
  8. praca indywidualna i zespołowa
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Jabłonna, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  jest  niższy  niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy Jabłonna (poniedziałek, środa-piątek w godzinach 7.30 – 15.30, wtorek w godzinach 9.00 – 17.00), adres: Urząd Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek.

Uwagi
  1. Oferty konkursowe wraz z załącznikami, umieszczone w zamkniętych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji wodno-kanalizacyjnych. Nie otwierać”, należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy Jabłonna (poniedziałek, środa-piątek w godzinach 7.30 – 15.30, wtorek w godzinach 9.00 – 17.00) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek.
    Oferty muszą wpłynąć na podany wyżej adres do dnia 31 marca 2023 r. (w przypadku przesyłek pocztowych nie decyduje data stempla pocztowego, lecz liczy się data wpływu listu/przesyłki do Urzędu Gminy Jabłonna).
  1. O zachowaniu terminu  decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
  2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Jabłonna po 31 marca 2023 r. nie będą rozpatrywane (w przypadku dokumentów nadanych pocztą, decyduje data ich wpływu do Urzędu Gminy).
  3. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów aplikacyjnych w postaci elektronicznej poprzez portal ePUAP opatrzonych podpisem zaufanym lub kwalifikowanym.
  4. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.

Dodatkowe informacje: O dalszych etapach naboru i sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej  kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona  niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna.


Wybrany kandydat
Marta Bartoś
Uwagi
Kandydatka spełniła wymagania formalna, zaproszona do kolejnego etapu rekrutacji

Uzasadnienie wyboru
Kandydatka spełniła wymagania formalne oraz merytoryczne i została wybrana do zatrudnienia na stanowisko ds. inwestycji wodno-kanalizacyjnych
Marta Bartoś
Uwagi
Kandydatka spełniła wymagania formalna, zaproszona do kolejnego etapu rekrutacji

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marcin Pastuszak
Dodano do BIP dnia 20-03-2023 09:31:02