Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłonna

Logo - Urząd Gminy Jabłonna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko urzędnicze ds. inwestycji

Symbol oferty
EOR.2110.1.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Jabłonna Jabłonna-Majątek 22 23-114 Jabłonna-Majątek
Data ogłoszenia
2024-02-16
Termin składania dokumentów
2024-02-28
Wymagane wykształcenie

wyższe lub wyższe techniczne o specjalności budownictwo lub kierunki pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. wymagania formalne:
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo kraju należącego do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskie,
  • w przypadku cudzoziemca - znajomość języka polskiego poświadczona na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim;
  • prawo jazdy kategorii B oraz posiadanie możliwości korzystania z samochodu prywatnego w celach służbowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku,

 

  1. staż pracy i doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe związane z budownictwem
  2. umiejętności praktyczne: biegła obsługa Internetu, w tym poczty elektronicznej i komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz ePUAP, umiejętność wykorzystywania programów komputerowych wspomagających projektowanie inwestycji i sporządzania dokumentacji kosztorysowej;
  3. umiejętności psychospołeczne: samodzielność, myślenie logiczno-matematyczne, wyobraźnia, odpowiedzialność, odporność na stres, skuteczna komunikacja i komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  4. zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem: znajomość przepisów prawa:
  • ustawa Prawo budowlane i przepisy wykonawcze do ustawy,
  • ustawa Prawo zamówień publicznych i przepisy wykonawcze do ustawy,
  • Kodeks cywilny,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o ochronie danych osobowych, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  • rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wiedza na temat przygotowywania i realizowania inwestycji.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem

  1. wykształcenie: nie jest wymagane
  2. staż pracy i doświadczenie zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej,
  3. umiejętności praktyczne: zarządzanie dokumentacją techniczną,
  4. umiejętności psychospołeczne: odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
  5. inne wymagania (podać jakie): -
Zakres obowiązków
  1. organizowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych, remontów kapitalnych bieżących oraz modernizacja obiektów i urządzeń komunalnych;
  2. kompletowanie materiałów przedprojektowych;
  3. zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na inwestycje i remonty z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków jej wykonania (opracowywanie przedmiarów robót, sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i kalkulacji itp.);
  4. przygotowywanie dokumentacji i wyłonienie inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań;
  5. realizacja zadań w ramach funduszu sołeckiego, które obejmują remonty, modernizacje nieruchomości będących mieniem gminy;
  6. przygotowanie poszczególnych prac pod kątem formalno-prawnym i sprawowanie nadzoru nad realizacją inwestycji, a także sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej i końcowe rozliczenie odebranej inwestycji materiałowo i finansowo oraz przekazanie do referatu finansowego;
  7. reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia, organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru; organizowanie i uczestniczenie w przeglądach pogwarancyjnych; realizowanie całokształtu spraw związanych z okresem gwarancji, rękojmi za wady;
  8. nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę; nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
  9. wsparcie przy opracowywaniu projektów w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację inwestycji;
  10. przygotowanie terenów pod budownictwo poprzez uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę  techniczną;
  11. prowadzenie, aktualizowanie, dokumentowanie i przechowywanie spraw będących w kompetencjach zajmowanego stanowiska;
  12. zachowanie należytej staranności przy czynnościach merytorycznych w zakresie: sporządzania, ewidencjonowania, przechowywania, ochrony i archiwizacji wytwarzanych dokumentów, dokumentacji i akt sprawy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
  13. znajomość instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych i innych instrukcji wewnętrznych obowiązujących na stanowisku pracy;
  14. znajomość i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  15. sporządzanie sprawozdań , zestawień, analiz, planów, prognoz i informacji w zakresie podległych zadań, w tym projektów uchwał, zarządzeń i umów;
  16. realizacja zadań w zakresie zamówień publicznych wynikających z wykonywanych obowiązków, w tym przestrzeganie ustawy prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych regulaminów i innych aktów prawa w zakresie zamówień publicznych.
  17. wykonywanie innych prac doraźnie zleconych przez przełożonych wchodzących w zakres spraw Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska albo Urzędu oraz zastępowanie w razie potrzeby innych pracowników Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska na zasadzie wewnętrznych ustaleń z przełożonym.
Wymagane dokumenty
  1. pisemne zgłoszenie do konkursu z umotywowaniem kandydowania na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji - podpisane własnoręcznie;
  2. podpisany odręcznie kwestionariusz osobowy (mający charakter informacyjny) wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej lub prowadzonej działalności, bądź opisem obu tych form aktywności - zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o konkursie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - potwierdzone za zgodność z oryginałem;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (potwierdzone za zgodność z oryginałem);
  5. podpisane własnoręcznie oświadczenie, w którym uczestnik konkursu stwierdza, że posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych i przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  6. podpisane własnoręcznie oświadczenie (załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie), w którym uczestnik konkursu stwierdza, że:
  • nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
  • posiada prawo jazdy kat. B,
  1. podpisana własnoręcznie klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z postępowaniem konkursowym, dla potrzeb jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie;
  2. dokument poświadczający posiadanie stopnia niepełnosprawności - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności (jeśli dotyczy).
Warunki pracy
  1. umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na kolejny okres,
  2. praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
  3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  4. praca jednozmianowa,
  5. charakter pracy: częste kontakty międzyludzkie, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  6. praca wiążąca się z odpowiedzialnością, zaangażowaniem czasowym i zadaniowym, praca pod presją czasu, praca związana z bezpośrednią obsługą kontrahentów i interesantów praca wiążąca się z możliwością wyjazdów (kontrole, wizyty, wizytacje, itp.),
  7. zakres obowiązków obejmuje również wykonywanie czynności poza siedzibą Urzędu Gminy Jabłonna - na terenie Gminy, w sytuacjach wymagających dokonania ustaleń lub załatwienia sprawy w określonym miejscu w Gminie,
  8. praca indywidualna i zespołowa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Jabłonna, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  jest  niższy  niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów
  1. Oferty konkursowe wraz z załącznikami, umieszczone w zamkniętych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji. Nie otwierać”, należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy Jabłonna (poniedziałek, środa-piątek w godzinach 7.30 – 15.30, wtorek w godzinach 9.00 – 17.00) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek.

Oferty muszą wpłynąć na podany wyżej adres do dnia 28 lutego 2024 r. (w przypadku przesyłek pocztowych nie decyduje data stempla pocztowego, lecz liczy się data wpływu listu/przesyłki do Urzędu Gminy Jabłonna).

  1. O zachowaniu terminu  decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
  2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Jabłonna po 28 lutego 2024 r. nie będą rozpatrywane (w przypadku dokumentów nadanych pocztą, decyduje data ich wpływu do Urzędu Gminy).
  3. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów aplikacyjnych w postaci elektronicznej poprzez portal ePUAP opatrzonych podpisem zaufanym lub kwalifikowanym.
  4. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
  5. Miejsce składania dokumentów: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy Jabłonna (poniedziałek, środa-piątek w godzinach 7.30 – 15.30, wtorek w godzinach 9.00 – 17.00), adres: Urząd Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 22, 23-114 Jabłonna-Majątek.
Uwagi

O dalszych etapach naboru i sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej  kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona  niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna.


Wybrany kandydat
Sebastian Adma Niksa

Uzasadnienie wyboru
Kandydat spełnił wymagania formalne i merytoryczne. Wykazał się wiedzą na temat aktualnie obowiązującego prawa w zakresie objętym konkursem.
Sebastian Adma Niksa

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marcin Pastuszak
Dodano do BIP dnia 16-02-2024 09:50:21