Informacje o ogłoszeniu

Data publikacji ogłoszenia

14-02-2020

Termin składania ofert

24-02-2020

Numer ogłoszenia

1233206

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonna, 23-114 Jabłonna- Majątek, Jabłonna- Majątek 22, o godz. 12.00 w dniu 24.02.2020.
Decydująca jest data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data nadania oferty pocztą, czy kurierem.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonna, 23-114 Jabłonna- Majątek, Jabłonna- Majątek 22, o godzi. 12.10. w dniu 24.02.2020

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Wójtowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

608 314 225

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na świadczenie usługi cateringowej dla 15 dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia uczęszczających do Klubu Dziecięcego Zielone Jabłuszko z siedzibą w Piotrkowie Pierwszym w ramach projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO”

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: lubelski Miejscowość: Piotrków Pierwszy

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zapytania jest zapewnienie dla 15 dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia uczęszczających do Klubu Dziecięcego Zielone Jabłuszko z siedzibą w Piotrkowie Pierwszym w ramach projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO”

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi cateringowej – przygotowanie i dostarczenie dwa razy dziennie we własnym zakresie posiłków oraz ich rozładunek do Klubu Dziecięcego Zielone Jabłuszko w ramach projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO” zlokalizowanego w miejscowości Piotrków Pierwszy, - 15 osób
Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, a rozliczenia dotyczyć będą faktycznie dostarczonych ilości posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez dyrektora Klubu Dziecięcego. O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie do wspólnie ustalonej godziny W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.
Wykonawca zobowiązuje się do układania jadłospisu na okres 10 dni, który zostanie zatwierdzony przez osobę posiadającą uprawnienia dietetyka. Jadłospis z opisem poszczególnych składników, uwzględniający alergie dziecięce zgłoszone przez rodziców będzie dostarczany do Zamawiającego do 3 dni przed okresem jego obowiązywania. Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę.
Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie w jakości i konsystencji potraw odpowiednich dla wieku dzieci. Posiłki i produkty gotowe muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku do lat 3. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
- jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, bez użycia substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, typu Vegeta/maggi.
- z jadłospisu należy wykluczyć: pasztety, wysoko przetworzone wędliny, zupę grzybową, zupę pieczarkową. Należy wykluczyć posiłki na bazie fast food. Zamawiający zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, mięsa odkostnionego mechanicznie.
- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, posiłki powinny być o gramaturze nie mniejszej niż:
- dwudaniowy obiad: zupa – 200-250 ml, danie mięsne - 50gram, kasza, ryż ziemniaki – 80 gram, surówka lub jarzynka - 50 gram
- śniadania i podwieczorki (według jadłospisu ustalonego z Zamawiającym).
Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Pozostałe kody CPV: 55322000-3 usługi gotowania posiłków, 55521200-0 usługi dowożenia posiłków, 55520000-1 usługi dostarczana posiłków.

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie od 1.03.2020 r. do dnia 31.08.2021 r.
Termin może zostać przesunięty w przypadku wydłużenia okresu realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, niżej wymienione warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

Wiedza i doświadczenie

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Potencjał techniczny

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Dodatkowe warunki

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Warunki zmiany umowy

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(w tym klauzul społecznych)
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Klauzula społeczna
Warunkiem udziału w postępowaniu jest zatrudnienie minimum 1 osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy: bezrobotna lub młodociana bezrobotna lub niepełnosprawna, przy czym:
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w sytuacji, gdy wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione będą co najmniej 2 osoby znajdujące się w trudnej sytuacji na rynku pracy: bezrobotna lub młodociana bezrobotna lub niepełnosprawna, przy czym:
Wymagania społeczne zostaną uznane za spełnione, jeżeli osoby te zatrudnione będą w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, na okres minimum 6 miesięcy. W trakcie trwania umowy Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymagań dotyczących zatrudnienia wymienionych osób przez cały okres obowiązywania umowy.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu z przyczyn formalnych.
2. Przy ocenianiu ofert niepodlegających odrzuceniu zastosowana będzie skala 0-100 pkt. dla następujących kryteriów wyboru oferty:
a) cena ofertowa brutto – 80%
b) spełnienie wymagań w zakresie klauzuli społecznej – 20%
3. W poszczególnych kryteriach punkty będą przyznawane według następującej zasady:
w kryterium „cena ofertowa brutto” punktacja będzie przyznana według następującego wzoru:
(zaoferowana najniższa cena ofertowa brutto (w ofertach podlegających ocenie)/cena ofertowa brutto ocenianej oferty )x 80 pkt
w kryterium „spełnienie wymagań w zakresie klauzuli społecznej” punktacja będzie przyznana według następującego wzoru:
(liczba zatrudnionych osób bezrobotnych/młodocianych/niepełnosprawnych wg ocenianej oferty / maksymalna zadeklarowana pośród ważnych ofert liczba zatrudnionych osób bezrobotnych/młodocianych/niepełnosprawnych wg ocenianej oferty) x 20 pkt

Wykluczenia

ZAKRES WYKLUCZENIA WYKONAWCY
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia tj. powiązań osobowy i/lub kapitałowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i/lub kapitałowych z Zamawiającym (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

DARIUSZ OSIAK "BIURO PRZYGOTOWYWANIA PROJEKTÓW I ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI UE"

Adres

Puławska 63

24-100 Gołąb

lubelskie , puławski

Numer telefonu

0818813017

NIP

7161714139

Tytuł projektu

WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO

Numer projektu

RPLU.09.04.00-06-0057/18-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy