Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych. Referat Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Wymiar – pełen etat
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Jabłonna Jabłonna-Majątek 22 23-114 Jabłonna
Data ogłoszenia
2015-11-12
Termin składania dokumentów
2015-11-30
Wymagane wykształcenie
wyższe – preferowane kierunki: kierunek budownictwo, architektura, ochrona środowiska;
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne:
1) wymagania formalne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na zajmowanym stanowisku, prawo jazdy kategorii B;
2) doświadczenie zawodowe i staż pracy: 1- roczny staż pracy w podobnym zakresie (zamówienia publiczne, inwestycje);
3) umiejętności praktyczne: obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego Open Office, poczta elektroniczna, Internet, ePUAP, obsługa urządzeń biurowych;
4) umiejętności psychospołeczne: odpowiedzialność, komunikatywność i komunikacja, odporność na stres i wysoka kultura osobista, sprawność i skuteczność działania;
5) zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem: ogólna znajomość ustawy: o samorządzie gminnym , ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, oraz wiedza na temat inwestycji, strategii gminy i ładu przestrzennego oraz infrastruktury.
Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie: mile widziane studia podyplomowe związane z budownictwem, inwestycjami , zamówieniami publicznymi;
2) wiedza specjalistyczna: specyfika administracji samorządowej na szczeblu gminnym;
3) doświadczenie zawodowe: mile widziany staż pracy w administracji publicznej;
4) umiejętności praktyczne: umiejętność wykorzystywania technik komputerowych wspomagających projektowanie inwestycji i sporządzania dokumentacji kosztorysowych oraz umiejętność posługiwania się sprzętem i urządzeniami pomiarowymi stosowanymi w budownictwie i inwestycjach, umiejętność dokumentacji kosztorysowej;
5) umiejętności psychospołeczne: wyobraźnia, myślenie matematyczno-logiczne, inicjatywa.
Zakres obowiązków
Do obowiązków na zajmowanym stanowisku w zakresie zamówień publicznych należy w szczególności:
1) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd Gminy lub publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielanie takich zamówień;
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp., a w szczególności:
a) przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów (opisu przedmiotu zamówienia dokonuje stanowisko merytoryczne),
b) ogłaszanie przetargów,
c) sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
d) udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
e) udział w pracach komisji przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej komisji,
f) udział w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą,
g) sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne;
3) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Wójta Gminy, bądź Sekretarza lub Kierownika Referatu;
4) prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się;
6) koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy;
nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska
organizacyjne Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie „zapytania o cenę” i „z wolnej ręki” oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
7) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie w wnioskiem do Referatu Księgowości;
8) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
9) wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych;
10) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;
11) opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
Do obowiązków w zakresie inwestycji należy:
1) przygotowanie propozycji do planu budżetu gminy w zakresie rozwoju i utrzymania infrastruktury gminy (z wyłączeniem dróg gminnych);
2) organizowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych, remontów kapitalnych bieżących oraz modernizacja obiektów i urządzeń komunalnych;
3) kompletowanie materiałów przedprojektowych;
4) zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na inwestycje i remonty z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków jej wykonania (opracowywanie przedmiarów robót, sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i kalkulacji itp.);
5) przygotowywanie dokumentacji i wyłonienie inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań;
6) przygotowanie poszczególnych prac pod kątem formalno-prawnym i sprawowanie nadzoru nad realizacją inwestycji, a także sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej i końcowe rozliczenie odebranej inwestycji materiałowo i finansowo oraz przekazanie do referatu finansowego;
7) organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
8) reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia;
9) nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę;
10) nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych;
11) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach pogwarancyjnych;
12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
13) rozliczanie zużycia materiałów i sporządzanie protokołów wbudowania materiałów zakupionych przez gminę do realizacji robót budowlanych i remontowych;
14) prowadzenie spraw związanych z dochodzeniami dotyczącymi kar umownych od uczestników procesu budowlanego;
15) realizowanie całokształtu spraw związanych z okresem gwarancji, rękojmi za wady;
16) koordynowanie zadań związanych z planowaniem zaopatrzenia gminy w energię elektryczną, gaz ziemny i wodę;
17) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;
18) wsparcie przy opracowywaniu projektów w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację inwestycji;
19) przygotowanie terenów pod budownictwo poprzez uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną;
20) prowadzenie, aktualizowanie, dokumentowanie i przechowywanie spraw będących w kompetencjach zajmowanego stanowiska;
21) wykonywanie zadań dotyczących kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem w zakresie podległych zadań i obowiązków;
22) stosowanie instrukcji kancelaryjnej w tym przekazywanie akt do archiwum urzędu;
23) wykonywanie innych prac i poleceń zleconych przez Wójta Gminy Jabłonna, związanych z zakresem czynności na stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty
Wymagania dotyczące składanych dokumentów:
1) cv i list motywacyjny – obydwa dokumenty opatrzone własnoręcznym podpisem i klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz.1182, ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1202);
2) kwestionariusz osobowy kandydata – wzór dostępny do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (http://www.jablonna.lubelskie.pl);
3) oświadczenia o: posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór dostępny do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (http://www.jablonna.lubelskie.pl);
4) kserokopie dyplomów i świadectw poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia jeżeli kandydat takie posiada;
5) kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, posiadanych uprawnieniach, szkoleniach albo innych formach kształcenia dorosłych, a także kserokopie referencji, opinii poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych – jeżeli kandydat takie posiada;
6) kserokopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat takie posiada (kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności);
7) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy tj. świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia albo zaświadczenie od obecnego pracodawcy w przypadku nie zakończonego stosunku pracy;
8) dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z inwestycjami i zamówieniami publicznymi, jeżeli kandydat takie posiada.
Warunki pracy
1) równoważny system czasu pracy;
2) praca wewnątrz budynku, z jednoczesną możliwością wyjazdów w teren;
3) praca z monitorami ekranowymi;
4) praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów, odbieraniem telefonów;
5) praca wiążąca się z zaangażowaniem czasowym i zadaniowym oraz odpowiedzialnością;
6) praca indywidualna i zespołowa oraz pod kierownictwem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w godzinach urzędowania w sekretariacie Urzędu Gminy Jabłonna albo drogą pocztową na niżej wskazany adres.
Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych, to zamknięta koperta z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych”
w Referacie Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.
Urząd Gminy Jabłonna
Jabłonna Majątek 22
23-114 Jabłonna”
Termin składania dokumentów określa się na dzień 30 listopada 2015 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
Nie przyjmuje się dokumentów nadesłanych drogą elektroniczną.
Uwagi
O dalszych etapach naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna ((http://www.jablonna.lubelskie.pl).
Dokumenty aplikacyjne niewybranych kandydatów po zakończonej procedurze naboru są do odebrania w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonna w ciągu 60 dni od dnia zakończenia naboru na dane stanowisko.
W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych ww. terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Halina Dziurdzińska
Dodano do BIP dnia 12-11-2015 14:11:48
Dodano do BIP dnia 12-11-2015 14:11:48