Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłonna

Logo - Urząd Gminy Jabłonna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych. Referat Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Wymiar – pełen etat

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Jabłonna Jabłonna-Majątek 22 23-114 Jabłonna
Data ogłoszenia
2015-11-12
Termin składania dokumentów
2015-11-30
Wymagane wykształcenie
wyższe – preferowane kierunki: kierunek budownictwo, architektura, ochrona środowiska;
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne: 1) wymagania formalne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na zajmowanym stanowisku, prawo jazdy kategorii B; 2) doświadczenie zawodowe i staż pracy: 1- roczny staż pracy w podobnym zakresie (zamówienia publiczne, inwestycje); 3) umiejętności praktyczne: obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego Open Office, poczta elektroniczna, Internet, ePUAP, obsługa urządzeń biurowych; 4) umiejętności psychospołeczne: odpowiedzialność, komunikatywność i komunikacja, odporność na stres i wysoka kultura osobista, sprawność i skuteczność działania; 5) zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem: ogólna znajomość ustawy: o samorządzie gminnym , ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, oraz wiedza na temat inwestycji, strategii gminy i ładu przestrzennego oraz infrastruktury. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie: mile widziane studia podyplomowe związane z budownictwem, inwestycjami , zamówieniami publicznymi; 2) wiedza specjalistyczna: specyfika administracji samorządowej na szczeblu gminnym; 3) doświadczenie zawodowe: mile widziany staż pracy w administracji publicznej; 4) umiejętności praktyczne: umiejętność wykorzystywania technik komputerowych wspomagających projektowanie inwestycji i sporządzania dokumentacji kosztorysowych oraz umiejętność posługiwania się sprzętem i urządzeniami pomiarowymi stosowanymi w budownictwie i inwestycjach, umiejętność dokumentacji kosztorysowej; 5) umiejętności psychospołeczne: wyobraźnia, myślenie matematyczno-logiczne, inicjatywa.
Zakres obowiązków
Do obowiązków na zajmowanym stanowisku w zakresie zamówień publicznych należy w szczególności: 1) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd Gminy lub publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielanie takich zamówień; 2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp., a w szczególności: a) przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów (opisu przedmiotu zamówienia dokonuje stanowisko merytoryczne), b) ogłaszanie przetargów, c) sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp., e) udział w pracach komisji przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej komisji, f) udział w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą, g) sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne; 3) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Wójta Gminy, bądź Sekretarza lub Kierownika Referatu; 4) prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 6) koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy; nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska organizacyjne Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie „zapytania o cenę” i „z wolnej ręki” oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 7) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie w wnioskiem do Referatu Księgowości; 8) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9) wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych; 10) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych; 11) opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się. Do obowiązków w zakresie inwestycji należy: 1) przygotowanie propozycji do planu budżetu gminy w zakresie rozwoju i utrzymania infrastruktury gminy (z wyłączeniem dróg gminnych); 2) organizowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych, remontów kapitalnych bieżących oraz modernizacja obiektów i urządzeń komunalnych; 3) kompletowanie materiałów przedprojektowych; 4) zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na inwestycje i remonty z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków jej wykonania (opracowywanie przedmiarów robót, sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i kalkulacji itp.); 5) przygotowywanie dokumentacji i wyłonienie inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań; 6) przygotowanie poszczególnych prac pod kątem formalno-prawnym i sprawowanie nadzoru nad realizacją inwestycji, a także sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej i końcowe rozliczenie odebranej inwestycji materiałowo i finansowo oraz przekazanie do referatu finansowego; 7) organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru; 8) reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia; 9) nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę; 10) nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych; 11) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach pogwarancyjnych; 12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; 13) rozliczanie zużycia materiałów i sporządzanie protokołów wbudowania materiałów zakupionych przez gminę do realizacji robót budowlanych i remontowych; 14) prowadzenie spraw związanych z dochodzeniami dotyczącymi kar umownych od uczestników procesu budowlanego; 15) realizowanie całokształtu spraw związanych z okresem gwarancji, rękojmi za wady; 16) koordynowanie zadań związanych z planowaniem zaopatrzenia gminy w energię elektryczną, gaz ziemny i wodę; 17) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa; 18) wsparcie przy opracowywaniu projektów w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację inwestycji; 19) przygotowanie terenów pod budownictwo poprzez uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną; 20) prowadzenie, aktualizowanie, dokumentowanie i przechowywanie spraw będących w kompetencjach zajmowanego stanowiska; 21) wykonywanie zadań dotyczących kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem w zakresie podległych zadań i obowiązków; 22) stosowanie instrukcji kancelaryjnej w tym przekazywanie akt do archiwum urzędu; 23) wykonywanie innych prac i poleceń zleconych przez Wójta Gminy Jabłonna, związanych z zakresem czynności na stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty
Wymagania dotyczące składanych dokumentów: 1) cv i list motywacyjny – obydwa dokumenty opatrzone własnoręcznym podpisem i klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz.1182, ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1202); 2) kwestionariusz osobowy kandydata – wzór dostępny do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (http://www.jablonna.lubelskie.pl); 3) oświadczenia o: posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór dostępny do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (http://www.jablonna.lubelskie.pl); 4) kserokopie dyplomów i świadectw poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia jeżeli kandydat takie posiada; 5) kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, posiadanych uprawnieniach, szkoleniach albo innych formach kształcenia dorosłych, a także kserokopie referencji, opinii poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych – jeżeli kandydat takie posiada; 6) kserokopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat takie posiada (kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności); 7) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy tj. świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia albo zaświadczenie od obecnego pracodawcy w przypadku nie zakończonego stosunku pracy; 8) dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z inwestycjami i zamówieniami publicznymi, jeżeli kandydat takie posiada.
Warunki pracy
1) równoważny system czasu pracy; 2) praca wewnątrz budynku, z jednoczesną możliwością wyjazdów w teren; 3) praca z monitorami ekranowymi; 4) praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów, odbieraniem telefonów; 5) praca wiążąca się z zaangażowaniem czasowym i zadaniowym oraz odpowiedzialnością; 6) praca indywidualna i zespołowa oraz pod kierownictwem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w godzinach urzędowania w sekretariacie Urzędu Gminy Jabłonna albo drogą pocztową na niżej wskazany adres. Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych, to zamknięta koperta z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych” w Referacie Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska. Urząd Gminy Jabłonna Jabłonna Majątek 22 23-114 Jabłonna” Termin składania dokumentów określa się na dzień 30 listopada 2015 r. do godziny 15:30. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania. Nie przyjmuje się dokumentów nadesłanych drogą elektroniczną.
Uwagi
O dalszych etapach naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna ((http://www.jablonna.lubelskie.pl). Dokumenty aplikacyjne niewybranych kandydatów po zakończonej procedurze naboru są do odebrania w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonna w ciągu 60 dni od dnia zakończenia naboru na dane stanowisko. W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych ww. terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Załączniki
  • docx pobrano: 88 razy
  • docx pobrano: 63 razy
  • pdf pobrano: 214 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Halina Dziurdzińska
    Dodano do BIP dnia 12-11-2015 14:11:48