Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłonna

Logo - Urząd Gminy Jabłonna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. inwestycji - pełny etat

Symbol oferty
EOR.2110. 7.2017
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Jabłonna Jabłonna-Majątek 22 23-114 Jabłonna-Majątek
Data ogłoszenia
2017-08-25
Termin składania dokumentów
2017-09-22
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane kierunki to: budownictwo ogólne, inżynieria sanitarna;

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) wymagania formalne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem  sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe; nieposzlakowana opinia; dobry stan zdrowia;

2) wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane kierunki to: budownictwo ogólne, inżynieria sanitarna;

3) doświadczenie zawodowe i staż pracy: minimum 2 lata stażu pracy, w tym rok w zakresie spraw związanych z budownictwem, przy czym wyklucza się ze stażu pracy okresy odbywania praktyk studenckich i staży;

4) umiejętności praktyczne: biegła  obsługa komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office, obsługa urządzeń biurowych, Internetu i poczty elektronicznej oraz ePUAP, umiejętność wykorzystywania technik  komputerowych wspomagających projektowanie inwestycji, sporządzanie dokumentacji kosztorysowej;

5) umiejętności psychospołeczne: myślenie logiczno - matematyczne, wyobraźnia, odpowiedzialność, sprawność i skuteczność działania, komunikatywność i komunikacja, odporność na stres i wysoka kultura osobista;

6) zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem:   ogólna znajomość ustawy - Prawo budowlane, ustawy - Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji  w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; wiedza  na temat przygotowywania i realizowania inwestycji oraz wiedza na temat strategii gminy pod kątem inwestycji.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) wiedza specjalistyczna: wiedza na temat administracji samorządowej z uwzględnieniem specyfiki inwestycyjnych zadań gminy;

2) umiejętności praktyczne: zarządzanie  dokumentacją techniczną;

3) umiejętności psychospołeczne: samodzielność.

Zakres obowiązków

Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:

1) opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rozwoju gminy poprzez planowanie, zapewnienie realizacji, koordynowanie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi urzędu;

2) opracowywanie wieloletnich programów inwestycyjnych gminy, w tym w zakresie niezbędnym do uchwalenia budżetu gminy;

3) opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych gminy w tym w zakresie niezbędnym do uchwalenia budżetu gminy;

4) współdziałanie z Referatem Księgowości i Budżetu w zakresie zapewniającym prawidłowe wykonanie budżetu gminy w zakresie inwestycji;

5) współudział w przygotowywaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla potrzeb przetargowych;

6)  współudział  w ustalaniu źródeł finansowania inwestycji  oraz wykonanie zadań niezbędnych w zakresie pozyskiwania środków z zewnętrznych źródeł finansowania tj.  środków pozabudżetowych na zadania ogólno - gminne, w tym z funduszy środków pomocowych oraz z Unii Europejskiej;

7) ustalanie planów rzeczowo - finansowych realizacji  inwestycji;

8) monitorowanie realizacji inwestycji, kontrola i nadzór nad realizacją umów ws. wykonania inwestycji na podstawie zlecenia gminy, sporządzanie protokołów odbiorów, załatwianie spraw w zakresie powoływania inspektorów nadzoru inwestorskiego;

9) podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonywania umów inwestycyjnych przez wykonawców;

10) zapewnie właściwego  przygotowywania inwestycji: przygotowanie terenów pod realizacje inwestycji, przygotowanie właściwych zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego oraz przepisami ochrony środowiska i koordynowanie działań w powyższym zakresie;

11) opracowywanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z realizacji inwestycji;

12) projektowanie kierunków rozwoju gminy w zakresie rozwoju gospodarczego realizowanego poprzez pozostałe komórki organizacyjne urzędu i jednostki organizacyjne gminy;

13) koordynacja i nadzór nad całością zadań inwestycyjnych Gminy Jabłonna;

14) przygotowywanie  inwestycji prowadzonych  przez Gminę Jabłonna lub z udziałem Gminy Jabłonna,  odbioru po zakończeniu ich realizacji, rozliczenie i przekazanie na majątek Gminy Jabłonna;

15) prowadzenie spraw remontów, przebudów i bieżących  napraw w budynkach będących siedzibami urzędu, w budynkach jednostek organizacyjnych, innych budynkach, w których realizowane są zadania zlecone;

16) współpraca z inwestorami zastępczymi w zakresie realizacji zleconych robót inwestycyjnych;

17) przygotowywanie projektu wydatków inwestycyjnych i remontowych do budżetu gminy oraz prowadzenie spraw dotyczących finansowania i kontroli wydatkowania środków z budżetu gminy na realizacje prowadzonych lub nadzorowanych inwestycji i remontów;

18)  przygotowywanie, nadzór i koordynacja w zakresie sporządzania dokumentacji do zleceń i przetargów na realizacje inwestycji i remontów;

19)  przygotowywanie projektów w celu pozyskiwania środków europejskich i innych bezzwrotnych pożyczek oraz dotacji i pożyczek na realizację inwestycji, termomodernizacji i remontów;

20) realizacja zadań  w zakresie oświetlenia dróg publicznych, w tym dróg, dla których gmina nie jest zarządcą, zgodnie i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów;

21)  realizacja zadań dotyczących zaopatrzenia w gaz ziemny oraz zadań dotyczących gospodarki ściekowej na terenie gminy;

22)  realizacja zadań inwestycyjnych, prac remontowych w ramach realizacji funduszu sołeckiego;

23)  nadzór nad rekultywacją gminnego wysypiska;

24)  wykonywanie innych doraźnych  zadań zleconych przez przełożonych, jeżeli ich wykonanie podyktowane jest ważnymi względami organizacyjnymi;

25)  informowanie przełożonego o ważnych sprawach problemowych związanych  z realizacją obowiązków wynikających z zajmowanego stanowiska;

26)  zastępowanie innego pracownika Referatu Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska na zasadach określonych z przełożonym

 

 

 

Wymagane dokumenty

Wymagania dotyczące składanych dokumentów:

1) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;

2)  cv ( życiorys zawodowy)- opatrzony własnoręcznym  podpisem  oraz klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz własnoręcznym podpisem pod klauzulą;

3) kwestionariusz osobowy kandydata - dostępny na stronie internetowej urzędu;

4) oświadczenia o: pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- dostępne do pobrania na stronie internetowej urzędu;

5) dokument potwierdzający obywatelstwo - dokonanie przez kandydata stosownego wpisu do kwestionariusza osobowego kandydata lub inny urzędowy dokument;

6) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie - dyplomy albo świadectwa lub inne dokumenty wystawione wg odrębnych przepisów;

7) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje - kserokopie: zaświadczeń albo certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach,  albo innych formach kształcenia dorosłych, albo referencji, opinii, itp.;

8) dokument  poświadczający niepełnosprawność - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności;

9)  kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy tj.  świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia  albo zaświadczenie od obecnego pracodawcy w przypadku nie zakończonego stosunku pracy.

 

 

 

Warunki pracy

1) podstawowy system czasu pracy;

2) praca wewnątrz budynku z możliwością wykonywania pracy w terenie, praca z monitorami ekranowymi;

3) praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów, odbieraniem telefonów, możliwością  wyjazdów (kontrole, wizyty, wizytacje, itp.);

4) praca wiążąca się z zaangażowaniem czasowym i zadaniowym oraz odpowiedzialnością; praca indywidualna i zespołowa pod kierownictwem.

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  jest niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w godzinach urzędowania w sekretariacie Urzędu Gminy Jabłonna  albo drogą pocztową na niżej wskazany adres.

Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych,  to  zamknięta  koperta z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. inwestycji w Referacie  Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Urząd Gminy Jabłonna

Jabłonna - Majątek 22

23-114 Jabłonna - Majątek”

Termin  składania  dokumentów  określa  się  na dzień 22 września 2017 r. do godziny 15:30.

Oferty, które wpłyną  do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej  terminie nie będą rozpatrywane.  O zachowaniu  terminu  decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.

Nie przyjmuje się dokumentów nadesłanych drogą elektroniczną.

Uwagi

O dalszych etapach naboru  kandydaci zostaną  powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie

po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej

w  Urzędzie  Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (www.ugjablonna.bip.lubelskie.pl).

Dokumenty aplikacyjne niewybranych kandydatów po zakończonej procedurze naboru są do odebrania  w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonna w ciągu 60 dni od dnia zakończenia naboru na dane stanowisko.

W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych w ww. terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone. 

 

 

 

Załączniki
  • docx pobrano: 14 razy
  • pdf pobrano: 15 razy
  • pdf pobrano: 166 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marcin Pastuszak
    Dodano do BIP dnia 25-08-2017 10:12:19