Podinspektor ds. inwestycji - pełny etat
wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane kierunki to: budownictwo ogólne, inżynieria sanitarna;
1) wymagania formalne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; dobry stan zdrowia;
2) wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane kierunki to: budownictwo ogólne, inżynieria sanitarna;
3) doświadczenie zawodowe i staż pracy: minimum 2 lata stażu pracy, w tym rok w zakresie spraw związanych z budownictwem, przy czym wyklucza się ze stażu pracy okresy odbywania praktyk studenckich i staży;
4) umiejętności praktyczne: biegła obsługa komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office, obsługa urządzeń biurowych, Internetu i poczty elektronicznej oraz ePUAP, umiejętność wykorzystywania technik komputerowych wspomagających projektowanie inwestycji, sporządzanie dokumentacji kosztorysowej;
5) umiejętności psychospołeczne: myślenie logiczno - matematyczne, wyobraźnia, odpowiedzialność, sprawność i skuteczność działania, komunikatywność i komunikacja, odporność na stres i wysoka kultura osobista;
6) zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem: ogólna znajomość ustawy - Prawo budowlane, ustawy - Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; wiedza na temat przygotowywania i realizowania inwestycji oraz wiedza na temat strategii gminy pod kątem inwestycji.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) wiedza specjalistyczna: wiedza na temat administracji samorządowej z uwzględnieniem specyfiki inwestycyjnych zadań gminy;
2) umiejętności praktyczne: zarządzanie dokumentacją techniczną;
3) umiejętności psychospołeczne: samodzielność.
Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:
1) opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rozwoju gminy poprzez planowanie, zapewnienie realizacji, koordynowanie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi urzędu;
2) opracowywanie wieloletnich programów inwestycyjnych gminy, w tym w zakresie niezbędnym do uchwalenia budżetu gminy;
3) opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych gminy w tym w zakresie niezbędnym do uchwalenia budżetu gminy;
4) współdziałanie z Referatem Księgowości i Budżetu w zakresie zapewniającym prawidłowe wykonanie budżetu gminy w zakresie inwestycji;
5) współudział w przygotowywaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla potrzeb przetargowych;
6) współudział w ustalaniu źródeł finansowania inwestycji oraz wykonanie zadań niezbędnych w zakresie pozyskiwania środków z zewnętrznych źródeł finansowania tj. środków pozabudżetowych na zadania ogólno - gminne, w tym z funduszy środków pomocowych oraz z Unii Europejskiej;
7) ustalanie planów rzeczowo - finansowych realizacji inwestycji;
8) monitorowanie realizacji inwestycji, kontrola i nadzór nad realizacją umów ws. wykonania inwestycji na podstawie zlecenia gminy, sporządzanie protokołów odbiorów, załatwianie spraw w zakresie powoływania inspektorów nadzoru inwestorskiego;
9) podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonywania umów inwestycyjnych przez wykonawców;
10) zapewnie właściwego przygotowywania inwestycji: przygotowanie terenów pod realizacje inwestycji, przygotowanie właściwych zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego oraz przepisami ochrony środowiska i koordynowanie działań w powyższym zakresie;
11) opracowywanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z realizacji inwestycji;
12) projektowanie kierunków rozwoju gminy w zakresie rozwoju gospodarczego realizowanego poprzez pozostałe komórki organizacyjne urzędu i jednostki organizacyjne gminy;
13) koordynacja i nadzór nad całością zadań inwestycyjnych Gminy Jabłonna;
14) przygotowywanie inwestycji prowadzonych przez Gminę Jabłonna lub z udziałem Gminy Jabłonna, odbioru po zakończeniu ich realizacji, rozliczenie i przekazanie na majątek Gminy Jabłonna;
15) prowadzenie spraw remontów, przebudów i bieżących napraw w budynkach będących siedzibami urzędu, w budynkach jednostek organizacyjnych, innych budynkach, w których realizowane są zadania zlecone;
16) współpraca z inwestorami zastępczymi w zakresie realizacji zleconych robót inwestycyjnych;
17) przygotowywanie projektu wydatków inwestycyjnych i remontowych do budżetu gminy oraz prowadzenie spraw dotyczących finansowania i kontroli wydatkowania środków z budżetu gminy na realizacje prowadzonych lub nadzorowanych inwestycji i remontów;
18) przygotowywanie, nadzór i koordynacja w zakresie sporządzania dokumentacji do zleceń i przetargów na realizacje inwestycji i remontów;
19) przygotowywanie projektów w celu pozyskiwania środków europejskich i innych bezzwrotnych pożyczek oraz dotacji i pożyczek na realizację inwestycji, termomodernizacji i remontów;
20) realizacja zadań w zakresie oświetlenia dróg publicznych, w tym dróg, dla których gmina nie jest zarządcą, zgodnie i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów;
21) realizacja zadań dotyczących zaopatrzenia w gaz ziemny oraz zadań dotyczących gospodarki ściekowej na terenie gminy;
22) realizacja zadań inwestycyjnych, prac remontowych w ramach realizacji funduszu sołeckiego;
23) nadzór nad rekultywacją gminnego wysypiska;
24) wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez przełożonych, jeżeli ich wykonanie podyktowane jest ważnymi względami organizacyjnymi;
25) informowanie przełożonego o ważnych sprawach problemowych związanych z realizacją obowiązków wynikających z zajmowanego stanowiska;
26) zastępowanie innego pracownika Referatu Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska na zasadach określonych z przełożonym
Wymagania dotyczące składanych dokumentów:
1) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) cv ( życiorys zawodowy)- opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz własnoręcznym podpisem pod klauzulą;
3) kwestionariusz osobowy kandydata - dostępny na stronie internetowej urzędu;
4) oświadczenia o: pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- dostępne do pobrania na stronie internetowej urzędu;
5) dokument potwierdzający obywatelstwo - dokonanie przez kandydata stosownego wpisu do kwestionariusza osobowego kandydata lub inny urzędowy dokument;
6) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie - dyplomy albo świadectwa lub inne dokumenty wystawione wg odrębnych przepisów;
7) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje - kserokopie: zaświadczeń albo certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, albo innych formach kształcenia dorosłych, albo referencji, opinii, itp.;
8) dokument poświadczający niepełnosprawność - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności;
9) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy tj. świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia albo zaświadczenie od obecnego pracodawcy w przypadku nie zakończonego stosunku pracy.
1) podstawowy system czasu pracy;
2) praca wewnątrz budynku z możliwością wykonywania pracy w terenie, praca z monitorami ekranowymi;
3) praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów, odbieraniem telefonów, możliwością wyjazdów (kontrole, wizyty, wizytacje, itp.);
4) praca wiążąca się z zaangażowaniem czasowym i zadaniowym oraz odpowiedzialnością; praca indywidualna i zespołowa pod kierownictwem.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w godzinach urzędowania w sekretariacie Urzędu Gminy Jabłonna albo drogą pocztową na niżej wskazany adres.
Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych, to zamknięta koperta z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Urząd Gminy Jabłonna
Jabłonna - Majątek 22
23-114 Jabłonna - Majątek”
Termin składania dokumentów określa się na dzień 22 września 2017 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
Nie przyjmuje się dokumentów nadesłanych drogą elektroniczną.
O dalszych etapach naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie
po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (www.ugjablonna.bip.lubelskie.pl).
Dokumenty aplikacyjne niewybranych kandydatów po zakończonej procedurze naboru są do odebrania w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonna w ciągu 60 dni od dnia zakończenia naboru na dane stanowisko.
W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych w ww. terminie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Dodano do BIP dnia 25-08-2017 10:12:19