Inspektor ds. środków zewnętrznych - pełny etat
wyższe, preferowany kierunek to: administracja, prawo lub ekonomia;
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) wymagania formalne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
2) doświadczenie zawodowe i staż pracy: 3 lata stażu pracy , w tym co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku i w podobnym zakresie związanym z realizacją projektów i programów;
3) umiejętności praktyczne: umiejętność stosowania i interpretowania przepisów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie środków zewnętrznych i funduszy europejskich; umiejętność sporządzania i wdrażania dokumentacji urzędowej i merytorycznej na zajmowanym stanowisku; biegła obsługa Internetu w tym poczty elektronicznej; biegła obsługa komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz ePUAP;
4) umiejętności psychospołeczne: umiejętność analizy i syntezy; odpowiedzialność, odporność na stres; skuteczna komunikacja i komunikatywność, wysoka kultura osobista;
5) zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem:
znajomość: ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 23 sierpnia 1964 r. Kodeks cywilny; ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie Instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) wykształcenie: studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami europejskimi lub specjalistyczne kursy albo szkolenia w zakresie środków
zewnętrznych;
2) wiedza specjalistyczna: nie jest wymagana;
3) doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;
4) umiejętności praktyczne: nie są wymagane;
5) umiejętności psychospołeczne: dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.
Do obowiązków na zajmowanym stanowisku w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych należy w szczególności:
1) pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji realizowanych przez gminę Jabłonna w tym przygotowywanie wniosków o dotacje na projekty infrastrukturalne i „miękkie” ze środków regionalnych jak i krajowych – opracowywanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej oraz załączników zgodnie z założeniami konkursów, obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi;
2) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami wymaganymi regulaminami konkursów;
3) przygotowywanie informacji o możliwości pozyskania środków krajowych i unijnych na realizacje projektów infrastrukturalnych i „miękkich” przez Gminę Jabłonna oraz jednostki organizacyjne Gminy;
4) zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych;
5) przygotowywanie wniosków o płatność i rozliczeń z otrzymanych dotacji,
6) rozliczanie wydatków projektowych, w tym kosztów osobowych projektów;
7) obsługa generatorów wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność np. LSI, SL 2014;
8) przygotowywanie sprawozdań oraz monitorowanie i ewaluacja realizowanych projektów;
9) przygotowywanie zamówień publicznych dokonywanych w ramach realizowanych projektów, w tym udział w komisjach przetargowych, przygotowywanie umów z Wykonawcami a także współpraca z nimi,
10) udział w odbiorach i komisjach odbiorowych dotyczących zadań realizowanych ze środków zewnętrznych;
11) weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentacji księgowej projektów, sporządzanie opisów dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi;
12) nadzór nad płatnościami dokonywanymi w ramach projektów zgodnie z budżetem i harmonogramem projektów;
13) gromadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektów, w sposób zapewniający dostępność , poufność, i bezpieczeństwo;
14) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych projektów, w tym przekazywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Gminy i prasie lokalnej;
15) współpraca z właściwymi Referatami Urzędu Gminy Jabłonna oraz kontakt z instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektów;
16) współpraca z dyrektorami i kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych.
Wymagania dotyczące składanych dokumentów:
1) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z naborem na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych- opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z datą złożenia;
2) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem;
3) kwestionariusz osobowy kandydata ( oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie w wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna) - opatrzony własnoręcznym podpisem wraz datą jego wypełnienia;
4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- dostępne do pobrania na stronie internetowej urzędu;
5) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie: kserokopia dyplomu, kserokopia świadectwa , albo kserokopie innych dokumentów wystawionych wg odrębnych przepisów;
6) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje – kserokopie: zaświadczeń, albo certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, albo innych formach kształcenia dorosłych, kserokopie uprawnień, itp.;
7) dokument poświadczające niepełnosprawność- kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności (jeśli dotyczy);
8) dokumenty poświadczające staż pracy- kserokopie świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia albo zaświadczenia od obecnego pracodawcy w przypadku nie zakończonego stosunku pracy.
Wzór dokumentu, o którym mowa w pkt: 1,3 i 4 jest do pobrania w Biuletynie informacji w Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna pod adresem ( https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl)
1) podstawowy system czasu pracy;
2) praca z monitorami ekranowymi;
3) praca indywidualna i zespołowa;
4) praca wiążąca się z odpowiedzialnością ,zaangażowaniem czasowym i zadaniowym ,praca pod presja czasu, praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów;
5) praca mogąca wiązać się z wyjazdami w teren (kontrole, wizytacje, itp.).
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w godzinach urzędowania w sekretariacie Urzędu Gminy Jabłonna albo drogą pocztową na niżej wskazany adres.
Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych, to zamknięta koperta z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. środków zewnętrznych” w Referacie Funduszy, Promocji i Spraw Obywatelskich.
Urząd Gminy Jabłonna
Jabłonna - Majątek 22
23-114 Jabłonna - Majątek”
Termin składania dokumentów określa się na dzień 18 stycznia 2019 roku do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania. Nie przyjmuje się dokumentów nadesłanych drogą elektroniczną.
O dalszych etapach naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna (https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl).
Dodano do BIP dnia 03-01-2019 10:28:05