Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłonna

Logo - Urząd Gminy Jabłonna

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. inwestycji Referat Inwestycji (1/2 etatu)

Symbol oferty
EOR.2110.1.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Jabłonna Jabłonna-Majątek 22 23-114 Jabłonna-Majątek
Data ogłoszenia
2020-05-20
Termin składania dokumentów
2020-05-29
Wymagane wykształcenie

wyższe techniczne, preferowane kierunki to budownictwo ogólne, inżynieria sanitarna;

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

1)   wymagania formalne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych,  korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku;

2)     wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane kierunki to budownictwo ogólne, inżynieria sanitarna;

3)     staż pracy i doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane;

4)     umiejętności praktyczne: biegła obsługa Internetu, w tym poczty elektronicznej i komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz ePUAP, umiejętność wykorzystywania technik komputerowych wspomagających projektowanie inwestycji i sporządzania dokumentacji kosztorysowej;

 5)     umiejętności psychospołeczne: samodzielność, myślenie logiczno-matematyczne, wyobraźnia, odpowiedzialność, odporność na stres, skuteczna komunikacja i komunikatywność, wysoka kultura osobista.

 6)     zakres wiedzy fachowej związanej ze stanowiskiem objętym naborem:

- ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków i przepisy wykonawcze do ustawy,
- ustawa Prawo budowlane,
- ustawa Prawo zamówień publicznych i przepisy wykonawcze do ustawy,
- ustawa Kodeks cywilny, ustawę o samorządzie gminnym, ustawę o pracownikach samorządowych,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa o ochronie danych osobowych, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- wiedza na temat przygotowywania i realizowania inwestycji i Aktualnej Strategii Rozwoju Gminy;

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) wykształcenie: nie jest wymagane,

2) staż pracy i doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane,

3) umiejętności praktyczne: zarządzanie dokumentacją techniczną,

4) umiejętności psychospołeczne: odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,

Zakres obowiązków
  1. Do obowiązków i zadań pracownika należy zapewnienie sprawnej, skutecznej i optymalnej obsługi gminnej w zakresie inwestycji.
  2. Pracownik obowiązany jest znać i stosować w toku pracy powszechnie obowiązujące przepisy prawa regulujące funkcjonowanie gminy w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków pracowniczych, a także przepisy prawa regulujące wykonywanie zadań i obowiązków na zajmowanym stanowisku.
  3. Pracownik obowiązany jest do znajomości i przestrzegania obowiązujących wewnętrznych przepisów tj. w szczególności: statutu, regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, polityki ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, zamówień publicznych, oraz procedur kancelaryjnych i administracyjnych.
  4. Do obowiązków i zadań pracownika należy zapewnienie sprawnej, skutecznej i optymalnej obsługi gminnej w zakresie inwestycji.
  5. Pracownik obowiązany jest znać i stosować w toku pracy powszechnie obowiązujące przepisy prawa regulujące funkcjonowanie gminy w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków pracowniczych, a także przepisy prawa regulujące wykonywanie zadań i obowiązków na zajmowanym stanowisku.
  6. Pracownik obowiązany jest do znajomości i przestrzegania obowiązujących wewnętrznych przepisów tj. w szczególności: statutu, regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, polityki ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, zamówień publicznych, oraz procedur kancelaryjnych i administracyjnych.
  7. Do obowiązków w zakresie inwestycji wodno-kanalizacyjnych należy:

1)      przyjmowanie wniosków i wydawanie informacji o wpisie do rejestru nowo wybudowanej przydomowej oczyszczalni ścieków;

2)      zlecanie badań ścieków komunalnych z przydomowych oczyszczalni ścieków będących własnością gminy;

3)      bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, z którymi gmina podpisała umowę dzierżawy sieci, ujęć i zaopatrzenia w wodę,

4)      realizacja i nadzór nad remontami i modernizacją ujęć wody i sieci wodociągowej,

5)      realizacja zadań w zakresie budowy nowych odcinków sieci wodociągowej.

6)      przygotowanie propozycji do planu budżetu gminy w zakresie rozwoju i utrzymania gminnej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej;

7)      organizowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych, remontów kapitalnych bieżących  oraz modernizacja obiektów i urządzeń komunalnych w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej;

8)      kompletowanie materiałów przedprojektowych;

9)      zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na inwestycje i remonty wodno-kanalizacyjne z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków jej wykonania (opracowywanie przedmiarów robót,  sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i kalkulacji itp.);

10)  przygotowywanie dokumentacji i wyłonienie inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań;

11)  realizacja zadań w ramach funduszu sołeckiego, które obejmują remonty, modernizacje nieruchomości i obiektów wodno-kanalizacyjnych będących mieniem gminy;

12)  przygotowanie poszczególnych prac pod kątem formalno-prawnym i sprawowanie nadzoru nad realizacją inwestycji wodno-kanalizacyjnych, a także sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej i końcowe rozliczenie odebranej inwestycji materiałowo i finansowo oraz przekazanie do referatu finansowego;

13)  organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;

14)  reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia;

15)  nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu  inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę (zgłoszeniami);

16)  nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych;

17)  organizowanie i uczestniczenie w przeglądach pogwarancyjnych;

18)  potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;

19)  rozliczanie zużycia materiałów i sporządzanie protokołów wbudowania materiałów zakupionych przez gminę do realizacji robót budowlanych i remontowych;

20)  prowadzenie spraw związanych z dochodzeniami dotyczącymi kar umownych od uczestników procesu budowlanego;

21)  realizowanie całokształtu spraw związanych z okresem gwarancji, rękojmi za wady;

22)  wsparcie przy opracowywaniu projektów w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację inwestycji wodno-kanalizacyjnych;

23)  przygotowanie terenów pod budownictwo poprzez  uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę  techniczną;

24)  realizowanie zadań związanych z przyjmowaniem zgłoszeń instalacji i eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków oraz prowadzenie rejestru zgłoszonych przydomowych oczyszczalni ścieków;

25)  nadzór nad prawidłowym działaniem przydomowych oczyszczalni ścieków, których właścicielem jest Gmina Jabłonna, nadzór nad bieżącym utrzymaniem przydomowych oczyszczalni;

26)  prowadzenie i aktualizacja gminnej ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb);

27)  prowadzenie spraw związanych z obsługą instalacji solarnych i fotowoltaicznych będących własnością gminy;

28)  uzgadnianie spisów inwentaryzacyjnych.

8. Do obowiązków na stanowisku należy prowadzenie spraw dotyczących organizowania komunikacji lokalnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, szczególnie zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, w warunkach wykonywania krajowego przewozu osób, prawem przewozowym oraz zgodnie z ustawa o systemie oświaty.

9. Współpraca z sołtysami w zakresie realizacji zadań zaplanowanych w ramach funduszu sołeckiego w zakresie zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.

10. Współpraca z Referatem Księgowości i Budżetu w zakresie zapewniającym prawidłowe wykonanie budżetu Gminy w zakresie inwestycji.

11. Do obowiązków pracownika należy:

1)      zachowanie należytej staranności przy czynnościach merytorycznych w zakresie: sporządzania, ewidencjonowania, przechowywania, ochrony i archiwizacji wytwarzanych dokumentów, dokumentacji i akt sprawy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;

2)      przestrzeganie w toku pracy tajemnicy służbowej i skarbowej;

3)      dostarczanie interesantom odpowiednich dokumentów, formularzy deklaracji oraz udzielanie fachowych porad w zakresie podległych zagadnień;

4)      znajomość instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych i innych instrukcji wewnętrznych obowiązujących na stanowisku pracy;

5)      znajomość i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;

6)      prowadzenie korespondencji wymaganej odpowiednimi przepisami;

7)      sporządzanie  sprawozdań , zestawień, analiz, planów, prognoz i informacji w zakresie podległych zadań, w tym projektów uchwał, zarządzeń i umów;

8)      przygotowywanie dokumentacji do kontroli wewnętrznych i zewnętrznych;

12. Obowiązkiem pracownika jest realizacja zadań w zakresie zamówień publicznych wynikających z wykonywanych obowiązków, w tym przestrzeganie ustawy prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych regulaminów i innych aktów prawa w zakresie zamówień publicznych.

13. Obowiązkiem pracownika jest współudział i współuczestniczenie w realizacji ustawowych obowiązków dotyczących kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem w zakresie zajmowanego stanowiska na zasadach określonych odrębnymi procedurami wewnętrznymi.

14. Obowiązkiem pracownika jest informowanie przełożonego o stanie załatwianych spraw, w tym o sprawach, które mogą mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie Urzędu.

15. Obowiązkiem pracownika jest wykonywanie innych prac doraźnie zleconych przez przełożonych wchodzących w zakres spraw ReferatuInwestycji albo Urzędu oraz zastępowanie w razie potrzeby innych pracowników ReferatuInwestycji na zasadzie wewnętrznych ustaleń z przełożonym.

16. Pracownik ponosi odpowiedzialność za terminowość, poprawność i zgodność z obowiązującymi przepisami wykonywanych obowiązków wynikających z niniejszego zakresu czynności.

17. Pracownik działa w granicach upoważnienia i pełnomocnictwa.

Wymagane dokumenty

Wymagania dotyczące składanych dokumentów:

1)     zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych  w celach związanych z  naborem  na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz klauzula informacyjna  dotycząca ochrony danych osobowych- opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z datą  złożenia;

2)     list motywacyjny – opatrzony  własnoręcznym podpisem;

3)     kwestionariusz osobowy  kandydata ( oświadczenie osoby  ubiegającej się o zatrudnienie w wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna) - opatrzony własnoręcznym podpisem wraz datą jego wypełnienia;

4)   oświadczenie kandydata o: pełnej zdolności  do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- dostępne do pobrania  na stronie internetowej urzędu;

5)     dokumenty poświadczające  posiadane wykształcenie:  kserokopia dyplomu, kserokopia  świadectwa , albo kserokopie  innych dokumentów wystawionych wg odrębnych przepisów;

6)     dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje – kserokopie: zaświadczeń, albo certyfikatów  o ukończonych kursach, szkoleniach, albo innych formach kształcenia dorosłych, kserokopie uprawnień, itp.;

7)     dokument poświadczające niepełnosprawność- kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności ( jeśli dotyczy);

8)   dokumenty poświadczające staż pracy- kserokopie świadectw pracy w przypadku zakończonych okresów zatrudnienia albo zaświadczenia od obecnego pracodawcy w  przypadku nie zakończonego stosunku pracy.

 Wzór dokumentu, o którym mowa w pkt: 1,3 i 4  jest do pobrania w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna pod adresem ( https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl)

Warunki pracy

1)   podstawowy system czasu pracy;

2)   praca  z monitorami ekranowymi;

3)   praca wiążąca się z  odpowiedzialnością ,zaangażowaniem czasowym i zadaniowym ,praca pod presją czasu, praca związana z bezpośrednią obsługą kontrahentów i interesantów praca  wiążąca się z możliwością wyjazdów (kontrole, wizyty, wizytacje, itp.).

4) praca indywidualna i zespołowa.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  jest  niższy  niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymóg dla składanych dokumentów aplikacyjnych, to  zamknięta  koperta

z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds.  inwestycji”

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres:

Urząd Gminy Jabłonna

Jabłonna - Majątek 22

23-114 Jabłonna - Majątek

Termin  składania  dokumentów określa się na dzień 29.05.2020 r. 

do godziny 15:30.

O zachowaniu  terminu  decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego pocztą elektroniczną na adres: gmina@jablonna.lubelskie.pl lub na skrzynką ePUAP Urzędu Gminy Jabłonna z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. inwestycji” w terminie do 29.05.2020r.

Oferty, które wpłyną  do Urzędu Gminy Jabłonna po wyznaczonym wyżej  terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

O dalszych etapach naboru i sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej  kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona  niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Jabłonna oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej  Urzędu Gminy Jabłonna (https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl).

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Iwona Podsiadły
Dodano do BIP dnia 20-05-2020 09:47:56